2021. június 28., hétfő

Kókusztallér

Receptes újságban láttam ahol fagylalt kiegészítője volt, mivel kíváncsi voltam hogy milyen ezért  próbaként elkészítettem fél adagból ezt írom le 😊 


Hozzávalók és elkészítése: 6 dkg cukrot  edénybe karamellizáltam mikor már  szép színe volt /nem sötét/ akkor tettem hozzá 6 dkg kókuszreszeléket elkevertem . Levettem a tűzhelyről  az edényt és az oda készített szilikonos sütőpapírra borítottam a masszát amire  egy másik darab sütőpapírt tettem  ezen keresztül nyújtófával elsimítottam. Hagytam hűlni csak ezután daraboltam fel . Most fagylalt nem volt  itthon de azért megkóstoltuk finom csak így nassolni is ! Legközelebb  majd🍦

(Üvegbe pakoltam úgy teszem a hűtőbe, egyszer már megjártam ilyen cukros  valamivel csak simán szekrénybe tettem és elfeledkeztem róla mikor legközelebb ránéztem megolvadt az egész😕)

Kellemes hűsölést !

6 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Ez nagyon tetszik, talán holnap hajnalban - amikor lesz erőm a gáztűzhelyet meggyújtani - ki is fogom próbálni. Szeretem, ha van itthon valami kis édes nyalánkság, amikor rám jön a vágyakozás valami finomság után. Nagyon szeretem a kókuszos ízt, ez nekem biztos ízleni fog.

Éva írta...

aranyos fodorka örülök hogy tetszik, elkészítéséhez sok sikert váljon egészségedre!

Katalin írta...

Finom nasi lehet!

Éva írta...

Köszi Katalin finom valóban!

Verus írta...

Ez nagyon finom lehet, ki fogom próbálni! :))

Éva írta...

Verus sok sikert váljon egészségetekre!