2021. augusztus 13., péntek

Ízes zsúrsütemény

Hozzávalók 23 db-hoz: 20 dkg finomliszt, 10 dkg vaj/margarin, fél csomag sütőpor, 8 dkg cukor, 1 kávéskanál kakaópor, 1 db tojás, 1 teáskanál vaníliacukor,  fél citrom reszelt héja, kevés tej ha szükséges , sárgabaracklekvár. ( Ez fél adag  lehet duplázni  a nagyobb mennyiségért😍

🌼

Elkészítése: A tészta hozzávalóit  összegyúrtam csak egy kevés  kb. 1 evőkanál tej kellett  csak hozzá. Simára gyúrtam majd  fél cm vastagra nyújtottam és egy közepes nagyságú pogácsa szaggatóval kiszaggattam. A tészta közepére csíkban lekvárt tettem/sülés közben ez kicsit elterült némelyiknél/ ezután a maradék  tésztából csíkokat vágtam és keresztbe a lekvárra tettem. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam  előmelegített sütőben 180 C fokon 20' sütöttem. Vaníliás porcukorral szórtam meg😋

Jó étvágyat kívánok hozzá!

 

Nincsenek megjegyzések: