2021. október 3., vasárnap

11 éves a blogom ...

.. ami  bár nem az enyém de én vagyok a háziasszonya😀  és azt mutatja amit én elgondolok megfőzök vagy megsütök. Blogom indulása óta  a lelkesedésem nem csökkent  ahogy már többször megírtam számomra ez egy kikapcsolódás . Kicsit  hiányolom hogy csökkent más blogoknál a lelkesedés de  természetes  hogy mindenkinek  megvan a maga elfoglaltsága változnak az életkörülményei  nincs annyi ideje megértem ezt is !   Ennyi idő alatt férjuram  elfogadta azt a tényt hogy néha előbb fotózom az ételt vagy süteményt  csak ezután jön a kóstolás:) Igyekszem a jövőben is keresni azokat a recepteket amik számomra tetszetősek  kipróbálásra érdemesek  és ezt természetesen megosztom a kedves bloglátogatóimmal. Köszönöm hogy látogattok  kommenteltek, köszönöm hogy vagytok nekem💔


Megkínálhatlak   így virtuálisan  az erre a napra készített  édességemből?

 Sok szeretettel várok minden kedves bloglátogatót az elkövetkezendő évben is azzal a reménnyel   hogy ennek semmi akadálya nem  lesz !

26 megjegyzés:

teller-cake írta...

Boldogságos blogfordulót Éva, remélem is, hogy még sokáig olvashatom a bejegyzéseket!

Katalin írta...

Kedves Éva, gratulálok a blogodhoz és a 11 évhez! További kitartást kívánok, hogy ugyanígy süss és főz a magatok és a mi kedvünkre.
Hogy előbb jön a fotózás és csak utána az evés, azt nálunk is már megszokta mindenki 😊.

aranyos fodorka írta...

Nem tudnál esetleg egy kockát postázni ? Megírom a címemet :-)
Egyébként gratulálok - egyre kevesebben vagyunk, de azért jó, hogy még kitartunk páran....

Szera írta...

Sok-sok vidám blogolós évet kívánok neked, szeretettel! 🧡

Kánya Andrea írta...

Nagyon jó ez, amit csinálsz! Én szeretek jönni hozzád, ötletekért, "nyálcsorgatásért", és egyébként is. :)
Az én férjem meg szokta kérdezni, hogy "Fotózunk, vagy ehetünk?" Pedig én nem is ilyen profin főzök, sütök, mint te. :)

Éva írta...

teller-cake nagyon szépen köszönöm, ha semmi nem jön közbe rajtam nem múlik a további bejegyzések :-))
Katalin nagyon szépen köszönöm!
aranyos fodorka postáznám én szívesen de szerintem elolvadna mire megkapnád:) Nagyon szépen köszönöm, remélem sokunknak van még kitartása:)
Szera nagyon szépen köszönöm!
Andrea köszönöm szépen továbbra is várlak sok szeretettel!

undercover írta...

Gratulálok és további kitartást kívánok,Éva! Szeretem a receptjeidet, többet kipróbáltam,de egyikben se csalódtam. Remélem, sokáig lesz még kedved a blogoláshoz. Egyet sajnálok: hogy annyira messze vagy, mert ha a közelben lennél, adnék neked ezt-azt a kertből, és még többet alkothatnál.

Éva írta...

Nagyon kedves vagy undercover köszönöm. Örülök hogy kipróbálod receptjeimet, abban én is reménykedem hogy erőm is kitart a kedv mellé! Aranyos vagy hogy még erre is gondoltál hogy a távolság akadályt jelent, de használt fel a kerti javakat családod örömére !

leda írta...

Gratulálok az évfordulóhoz! 11 év, nem semmi! Mennyi idő, ötlet és kreativitás, amit nekünk adtál általa. Hálás vagyok a kitartásodért és a töretlen lelkesedésedért, nem utolsó sorban a sok-sok bevált receptedért. És azért is, hogy mindenkihez van egy kedves szavad, ezért is szeretek vissza-visszatérni hozzád. Én is veled egy időben kezdtem blogot írni, de én abbahagytam, mert megszülettek a gyerekeim, így a varrásra maradó idő szinte a nullára csökkent. De hiányoznak az akkori olvasóim, blogos barátaim. Talán egyszer majd újra folytatom, bár lehet, hogy az már nem lesz ugyanolyan...

Ani írta...

Gratulálok, Éva! Sokszor csodállak, hogy ilyen gyakran teszel közzé új recepteket. Csak így tovább! Hadd olvassunk minél tovább téged.

Ági írta...

Gratulálok Éva, nem kis munka ez!
Odafigyelni, fotózni, beírni, én már nagyon sok receptet "elloptam" Tőled, köszönöm szépen, és további jó egészséget kívánok az egész családodnak, és örömteli folytatást a blogíráshoz!

Ági írta...

szia, nem értem, írtam egy hosszabbat is, elveszett

köszönöm a sok receptet, nagyon ügyes vagy, további minden jót kívánok Neked, és a családodnak is!

fenci írta...

Gratulálok! 11 év az nm mmi - és kivánok még sokszor ennyit a kiskonyhádnak! Szeretek idejárni ötletekért és köszönöm a sok receptet.

VToncsi írta...

Ha megkésve is, de én is azt kívánom, hogy még nagyon sokáig olvashassam a receptjeidet. Neked jó egészséget, a blogodnak még sok-sok évet kívánok.
Szeretettel
VToncsi

Éva írta...

leda köszönöm kedves soraidat jókívánságaidat! Gyerekek mellett amihez szívből gratulálok az biztos hogy nem lehet sok szabadidőd de téli estéken néha néha adjál magadnak kevés időt!
Ani nagyon szépen köszönöm!
Ági nagyon szépen köszönöm és örülök hogy néha hasonló az "étlapunk" ezt a szokásodat folytasd a jövőben is:)
fenci nagyon szépen köszönöm, az elkészített ételek váljanak egészségetekre!
VToncsi kedves vagy nagyon szépen köszönöm jókívánságaidat!

Ági írta...

én nagyon szeretem a blogodat, közel áll hozzám, hogy a hagyományos ételeket sütöd/főzöd, köszönöm a sok finomságot, és persze új ötleteket.

Éva írta...

Kedves vagy Ági köszönöm!

Vera írta...

Kiváncsiság hozott vissza, mert biztos voltam, hogy sokan köszöntöttek blogszülinapod alaklmából...ééés most vettem észre az én köszöntöm ezek szerint elszállt az éterbe...már nem tudom mit irtam, de most kivánok újra boldog blogszülinapot, és sok-sok finomságot, amit megossztasz velünk...

Juci írta...

Draga Eva! Szivbol gratulalok es kivanok tovabbra is sok egeszseget, erot, kitartast, eletkedvet a fozicskezeshez. Hozzal nekunk tovabbra is jobbnal jobb recepteket mert mi szeretettel varjuk. Puszi❤❤❤❤❤

Éva írta...

Vera nagyon szépen köszönöm!
Juci nagyon szépen köszönöm kedves jókívánságaidat!

Czakó Mariann írta...

Kedves Évi, szeretettel gratulálok a blogszülinapodhoz, további sok örömet kívánok benne! Ne, haragudj ha kevesebbet vagyok itt jelen, de a többi felületen kicsit sok időmet elvesz🙈😁 Jó főzőcskézést kívánok!Puszi🥰😘

Éva írta...

Mariann kedves vagy köszönöm a jókívánságaidat!

Gizi írta...

Kicsit megkésve, de annál nagyobb szívvel gratulálok a blogszülinaphoz, és kívánom, hogy még nagyon, nagyon sokáig leld kedved a blogírásban. További jó egészséget kívánok, és még sok remek recept elkészítését, és megosztását kívánom a mi örömünkre.

Éva írta...

Kedves Gizi nagyon szépen köszönöm jókívánságaidat!

Tiffanylda írta...

Hú, én már nagyon megkésve írok, de annál nagyobb szeretettel kívánok jó egészséget Éva és számtalan megújuló és friss receptet, amivel ezentúl is kényeztess minket, mindannyiunk örömére!:) Sokat kipróbáltam és használok ma is a "felhozatalodból"! Isten éltessen blogostul nagyon sokáig!!! Sajnos a bloggerség időigényes, mint tudjuk, így én is lekopóban vagyok, mert nagy a család és még nő (!), úgyhogy igény van rám.;) Ha tehetem, jövök, legalább egy hozzászólásra. Ölellek szeretettel.

Éva írta...

Tiffanylda nagyon szépen köszönöm kedves jókívánságaidat! Hiányoztál de örülök hogy itt vagy és ahogy olvasom gratulálok a család bővüléséhez! Kívánok nektek én is jó egészséget!