2021. november 12., péntek

Megint egy évvel öregebb lettem , s bölcsebb is talán ?

 Még ha nem is teljesen igaz de valóban egy év ismét elszaladt hogy szinte  észre sem vettem! Na jó ez nem teljesen igaz mert bizony érzem az idő múlását  kár is tagadni.  Az elmúlt évben  úgy alakultak az események hogy  a családi ünneplések későbbi időpontban történtek ez most sem lesz másként sajnos. Férjurammal egy hónapban csupán 2 hét különbséggel tartjuk születésnapunkat   ezért mi kettecskén   születésünk  napján visszafogott ünneplést szoktunk tartani és  majd mikor  jönnek a gyerekek akkor van a családi köszöntés (férjuram úgy várja születésnapját mint egy gyerek 😀 70 éves lesz) ! Nekem jövőre lesz ilyen kerek évem remélem lesz alkalmam   akkor is beszámolni hogy milyen érzés megélni? Természetesnek észreveszem az idő múlását  de soha nem foglalkoztatott abban mindig is reménykedtem és most is  csak  annyit kérek  Jóistentől hogy egészségem legyen   a többi majd alakul valahogy😊

Most kivételesen nem sütöttem  csupán egy sütés nélküli  csokis ostyás csemegét készítettem aminek receptjét később hozom😉 


🎂


Köszönöm hogy megoszthatom érzéseimet veletek   !

20 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánok Neked és Férjuradnak is! Kívánom hogy mindig teljesüljenek a kívánságaitok, békében, megértésben és szeretetben éljetek ezután is, és ami a legfontosabb, nagyon jó egészségben! Isten éltessen nagyon-nagyon sokáig mindkettőtöket!

Éva írta...

Kedves Katalin nagyon szépen köszönjük !

Fáni írta...

Kedves Éva!

Milyen érdekes a sors. Van nekem egy blogos barátnőm, akivel nagyon sok hasonlóság van az életünkben, keresztnév, egyazon napon születésnap, és még sorolhatnám
Most látom, hogy Veled is nem csak Évák vagyunk mind a ketten, de én is novemberben születtem, szintén 69 éves leszek 2 hét múlva.

Kívánok Nektek nagyon boldog születésnapot, jó egészséget és még sok boldog évet együtt férjeddel és a családoddal.

Ági írta...

Szia, én is kívánok boldog szülinapot, és jó egészséget mindkettőtöknek, és persze az egész családnak, nap, mint nap benézek Hozzád!

Éva írta...

Kedves /Fáni/ Éva köszönöm kedves köszöntésedet, vannak még véletlenek. Nekem ma van a szülinapom, férjuramnak lesz 24-én köszönöm a nevében is!

csippcsupp írta...

Boldog szuletesnapot mindkettotoknek! Es jo egeszseget!

Éva írta...

Ági nagyon szépen köszönjük! Jó szokásodat köszönöm:)
csippcsupp nagyon szépen köszönjük!

aranyos fodorka írta...

Ó ti kis fiatalkák ! :-) Vigyázzon rátok a Jóisten és ti is vigyázzatok magatokra, hogy a 80-as kerek évfordulót is itt a neten ünnepelhessétek (ünnepelhessük...). "Csak" békességes, csendes, szép napokat kívánok az egészség mellé, szeretettel....

Anikó írta...

Isten éltessen Benneteket!😊🌻🎁🎂

teller-cake írta...

Isten éltessen drága Éva a férjeddel együtt most, és még számtalan évig!😍

Éva írta...

Kedves aranyos fodorka nagyon szépen köszönjük !
Anikó köszönjük szépen!
teller-cake nagyon szépen köszönjük!

Nea írta...

Utólag is nagyon boldog születésnapot kívánok, mindkettőtöknek nagyon jó egészséget és még sok-sok együtt töltött évet!

leda írta...

Isten éltessen mindkettőtöket sokáig! :)

Éva írta...

Nea nagyon szépen köszönjük!
leda köszönjük szépen!

VToncsi írta...

Isten éltessen Benneteket, jó egészségben, békességben!
VToncsi

Éva írta...

VToncsi nagyon szépen köszönjük!

Gerdi írta...

Kedves Éva, Isten éltessen Benneteket erőben, egészségben! Jövőre is várom a beszámolód a szülinapotokról! :-)

Éva írta...

Kedves Gerdi nagyon szépen köszönjük jókívánságodat!

María írta...

Kedves Éva! Kissé megkésve küldöm születésnapi jókívánságaimat, Isten éltessen Mindkettőtöket jó egészségben és sok boldogságban!

Éva írta...

Maria nagyon szépen köszönjük!