2022. április 28., csütörtök

Fahéjas- csokis kekszgolyó /sütés nélküli édesség

 


Hozzávalók: 35 dkg háztartási darált keksz, 10 dkg étcsokoládé, 1 dl langyos tej vagy víz , 1 kk. őrölt fahéj.( Nekem kicsit több folyadékra volt szükségem hogy összeálljon a massza!) 30 db lett belőle!

🌷

Elkészítése: Csokoládét gőz fölött megolvasztottam és a  tálba tett kekszhez öntöttem az őrölt fahéjjal és a tejjel együtt. Összegyúrtam a masszát  ezután kis golyókat formáltam aminek egy részét  darált kekszbe egy részét pedig kókuszreszelékbe forgattam majd kis papír kapszlikba tettem.

Jó étvágyat kívánok!

forrás:innen

6 megjegyzés:

Katalin írta...

Finomak lehetnek, és ahogy olvasom, nincs is sok munka velük 😊.

Éva írta...

Katalin köszi nagyon finom és valóban egyszerű az elkészítése!

majnek bálintné írta...

Éva ,nagyon finomat készítettél,én is csinálok ,mert az unokák kendvece,de én eddig barakclekvárral és pici lefőzőtt kávéval,valamint egy nagyon kicsi rum is kerül bele,de ez a víz nekem is tetszik,ma már nem teszek el annyi lekvárt,köszönöm!!

teller-cake írta...

Guríthatnál erre Éva néhányat! ❤

Gerdi írta...

Fahéjjal még nem ízesítettem kekszgolyót, de biztosan így is finom. Jó ötlet, gyorsan finomat kategória.

Éva írta...

majnek bálintné örülök hogy nálad is unokák kedvence ez az édesség, lekvárral már én is készítettem. Nekem is éppen a napokban volt eszembe hogy az idén vajon fogok-e tudni eltenni lekvárt ilyen gyümölcsárak mellett?
teller-cake szívesen gurítottam volna de sajnos már elfogyott:-))
Gerdi nagyon finom volt így a csoki és a fahéj jó együtt!