2023. április 24., hétfő

2 perces csokis mikrós süti tojás nélkül

Örültem mikor rátaláltam  erre a receptre. Kevés mennyiségből egy nagyon finom gyors édességet lehet készíteni😊


Hozzávalók és elkészítése: 5 evőkanál liszt, 2 evőkanál cukor, 1 evőkanál kakaópor, 1 teáskanál sütőpor, 3 evőkanál olaj, 6 evőkanál tej, csipet só, 1 evőkanál bármilyen lekvár, 50 g csokoládé.  A felsorolt hozzávalókat edénybe tettem a csokoládé kivételével és simára kevertem. Mikrózható  tálkába  keresztbe egy  keskeny sütőpapírt tettem  és beleöntöttem a masszát aminek a tetejére tördeltem csokoládét. Mikróba tettem ahol  600 W 2,5 perc alatt elkészült.  Az edényből a sütőpapír segítségével könnyen kivehető volt.  Tetejére porcukrot szórtam   nagyon finom puha a tésztája.( Olyan  apró csokim volt  itthon aminek a külső része tejcsoki a belseje fehércsoki ebből  tördeltem a tetejére) 👌

Jó étvágyat kívánok !

6 megjegyzés:

Katalin írta...

Ez nagyon finom lehet, és ennél gyorsabban elkészíthető süti azt hiszem nincs is!

Éva írta...

Katalin valóban nagyon finom és hamar elkészült ami lényeg számomra hogy kis adag ami nekem éppen elég ha ráéhezek valami édességre.

aranyos fodorka írta...

No, mikróban még nem sütöttem tésztát...Talán egyszer megpróbálom.

Éva írta...

aranyos fodorka ezt a süteményt érdemes kipróbálnod mert nagyon finom. Nem szoktam én sem gyakran sütni mikróban de azért praktikus mert kevés hozzávalóból ami éppen elég és még finom is! Sok sikert, váljon egészségedre.

Fáni írta...



Ezt kipróbáljuk az unokámmal :)

Éva írta...

Fáni sok sikert, váljon egészségetekre!