2023. április 20., csütörtök

Kekszgolyó /sütés nélküli édeség

Kis adag darált keksz volt elraktározva ami éppen elégnek bizonyult egy kis édesség elkészítéséhez😉 


Hozzávalók és elkészítése: 8-10 dkg lehetett a darált keksz ehhez tettem 1 teáskanál kakaóport ,  1 tk. vaníliacukrot, 1 mk. rumaromát , 1 evőkanál házi  málnás-meggylekvárt  és  kevés vizet   2-3 evőkanál lehetett a mennyiség. Az egészet összegyúrtam és golyókat formáltam majd kókuszreszelékbe megforgattam. 👌

Jó étvágyat kívánok !

5 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon hálásak ezek a sütés nélküli desszertek. Finomak is, és sok munka sincs velük. Nagyon finom lehet! Majd nyáron a kánikulában is elő lehet venni a receptjét 😊.

Éva írta...

Katalin és mindamellett amit felsoroltál keveset is lehet belőle készíteni mint amit én most magamnak készítettem. Köszi! Nagyon meggondolom hogy mit tudok kis adagból magamnak készíteni ha éppen édességre vágyom😊

aranyos fodorka írta...

Jó ötlet - és valóban kis adag is készíthető belőle, ami az egy személyes háztartáshoz praktikus. Lehet, nekiállok én is....

teller-cake írta...

Guríthatnál ide is belőle kedves Éva, nagyon finom lehet. :-)

Éva írta...

aranyos fodorka sok sikert , váljon egészségedre!
teller-cake gurítanék én szívesen de sajnos már elfogyott😊