2023. július 27., csütörtök

Tojás nélküli csokis keksz

Bevállaltam  ebben a hőségben azt a kis időt még megsült ez a keksz  mert  1-2 db mindig jó belőle!


Hozzávalók: 5 dkg porcukor, 13 dkg liszt, 3 dkg  cukrozatlan kakaópor, 13 dkg. margarin.

🍪

Elkészítése: A porcukrot a puha margarinnal kikevertem ezután hozzátettem a liszttel összekevert kakaóport. Összegyúrtam majd letakarva 20' pihentettem . Masszából  kis gombócokat formáltam lelapogattam és sütőpapírral bélelt   tepsibe raktam egymástól távolabb . Előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem. Ebből a mennyiségből 22 db lett!😋 

forrás: innen

Jó falatozást kívánok !

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Szépek lettek és biztos nagyon omlósal és finomak is. Elég sok lett ebből a kis mennyiségből, amihez jó nassolást kívánok! 😋

Éva írta...

Katalin köszönöm!

teller-cake írta...

A keksz az mindig jöhet, szuper ez is! :-)

Éva írta...

teller-cake örülök hogy tetszik, köszi.