2023. augusztus 12., szombat

Chili szósz/ házilag

Most próbaként  készítettem el Katalinnál látott  recept alapján, de  később készítek majd téli napokra is   pici tartósítóval vegyítve😉 


Hozzávalók: 1 db  kaliforniai  paprika, 1 db lila hagyma, 2 gerezd fokhagyma,  3 teáskanál chili  paprika/bolti darált volt /, fűszerek: só, őrölt bors, olívaolaj, kis kanál barna cukor , kis kanál ecet.

🌼

Elkészítése: A  paprikát és a hagymákat feldaraboltam  apróra majd  pépesítettem.  2-3 evőkanál olívaolajat melegítettem erre öntöttem a  zöldségeket majd hozzákevertem a fűszereket/ízlés szerinti mennyiségben a chilivel együtt  és kb. 15' főztem. Ezután üvegbe pakoltam. Már az illatától könnyezett a szemem, remélem  a családunk "csípős kedvelőjének" is ízlik majd?😋

Házilag készített mindig finomabb!

4 megjegyzés:

teller-cake írta...

De ügyes vagy te is! Szuper lehet. :-)

Katalin írta...

Örülök, hogy megcsináltad, remélem ízlik majd a családnak 😊!

aranyos fodorka írta...

Ez egy nagyon praktikus kiegészítő, sok mindenhez használható, mellesleg csak úgy zsíros kenyérre kenve is jó.

Éva írta...

teller-cake köszi.
Katalin köszi a receptet, remélem hogy nem lesz rá panasz😄
aranyos fodorka szerintem ahogy az én vejem szereti a csípős ételeket biztos hogy rövidesen utánpótlás következik.