2023. december 6., szerda

Sajtos tekercs /leveles tésztával

Ez  a sütemény az " egyszerű gyors és finom" kategóriába  tartozik😊


Hozzávalók: 1 csomag hűtött leveles tészta, kb. 15 dkg trappista sajt , tészta kenéséhez 1 db tojás

🍂

Elkészítése: A tésztát kicsomagoltam  és háromszögekre feldaraboltam. A sajt egy részét  feldaraboltam rövid  ceruza vastagságúra ezeket a darabokat a tészta vastagabb részére tettem majd feltekertem. Sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam egymástól kicsit távolabb és  felvert tojással lekentem  majd  a sajt megmaradt  részével  amit lereszeltem   megszórtam. Előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem.😋 

Jó étvágyat kívánok !


5 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Kedvencem. Egyszerű, gyors, egy személy részére is megfelelő.....nem kell aggódni, hogy megromlik.

Katalin írta...

Nekem is kedvencem ez a tészta. Egyszerű de nagyszerű találmány! Finomat sütöttél, és nagyon guszták is, gondolom gyorsan hagyták magukat enni!

Ircsi írta...

Remek ötlet, mentettem.

Gizi írta...

Nagyon finom sajtost sütöttél, váljék egészségedre. Én is nagyon szeretem a leves tésztát, mert gyorsan lehet egyszerű finomságokat készíteni vele.

Éva írta...

aranyos fodorka egyetértek veled köszi!
Katalin nekem most a lányom két zacskóval hozott mert én nem mindig kapok itt a boltban de már gyors lekváros és ez a sajtos után el is fogyott. Köszi finom volt!
Ircsi örülök hogy tetszik!
Gizi köszönöm, jó találmány ez a leveles tészta és finom!