2024. május 21., kedd

Répás süti/ bögrés

Szomszéd asszonyom kedvenc süteményének  receptje! Ami nekem is nagyon ízlik!

Hozzávalók:/Mérce 3 dl-es bögre/  tészta :1 bögre liszt , 1 bögre cukor, 30 dkg tisztított reszelt sárgarépa, 10 dkg kókuszreszelék, 3 db tojás, 1/2 bögre olaj, 1 csomag sütőpor, 1 csomag vaníliacukor, 1 citrom reszelt héja. Máz: 1 citrom leve, 10 dkg porcukor.
🌺

Elkészítése:   Tálba a tészta  hozzávalóit simára kevertem . Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem a masszát  elegyengettem és előmelegített sütőben 180 C fokon 35-40' sülési ideje. Közben a mázhoz valókat  jól elkevertem és még meleg volt a tészta mikor ráöntöttem a tetejére.😋 

Jó étvágyat kívánok !



6 megjegyzés:

Ani írta...

Ez nálunk is nagy kedvenc lenne. A gyerekek nagyon szeretik a répatortát.

aranyos fodorka írta...

Még sosem ettem. De én valami kis krémmel biztos "feldobnám".....

teller-cake írta...

De rég sütöttem répatortát, pedig nagyon szeretjük. Köszönet a receptért!

Éva írta...

Ani örülök hogy tetszik, nagyon finom !
aranyos fodorka elég édes, de szerintem sem rontaná el valamilyen krém?
teller-cake örülök hogy tetszik!

Gizi írta...

Nagyon finom sütemény, meg kell hogy süssem. A máz helyett egy finom krémmel nagyon tudnám szeretni.

Éva írta...

Gizi örülök hogy tetszik. Sok sikert és váljon egészségetekre!