2011. április 6., szerda

Túrós álom


Hozzávalók:  1/2 kg túró, 1 dl tejföl, 15 dkg. cukor, 1 cs vaníliás cukor, 1 tojás, reszelt citromhéj 5 dkg. olvasztott margarin, egy marék beáztatott mazsola, 4-5 evőkanál búzadara, 1 kk.sütőpor, 2-3 db hámozott szeletelt alma/vagy más gyümölcs/ 

🌻

Elkészítése: a hozzávalókat összekevertem a gyümölcs kivételével.
 Egy  kivajazott  őzgerincformába öntöttem  a  massza  felét amire a felszeletelt almát pakoltam  és végül a maradék masszát rásimítottam  .Előmelegített sütőben 180 fokon 35-45 ' alatt megsült
 Amikor kihűlt  a formából kiborítottam  és lehet szeletelni.

Jó étvágyat !

📌Ezt a receptet  lányomtól kaptam  nem almával készítettem most   szeletelt őszibarack befőttel így is  nagyon finom ! ( egyszerű az  elkészítése tetejére  csokit is tettem)
                                                                                

  2021.08.28: Almával töltve:                                  

                                                                   

3 megjegyzés:

Liza írta...

Nagyon tetszik, fincsi lehet..!

Linyah írta...

Kedves Éva!
4Gyerek játékán a blogodról ezt a receptet választottam :)
http://konyhalal.blogspot.com/2012/01/turos-alom.html

Éva írta...

Liza: Köszi!
Linyah: Köszi! Remélem ízlett nektek is!