2011. július 19., kedd

Tarhonya lecsós virslivel

                                                                                       
Hozzávalók: 25 dkg  tarhonya,2 pár  virsli karikára vágva , lecsóhoz: vöröshagyma, paprika, paradicsom,só,bors, pirospaprika,csípős paprika.Olaj.

Elkészítése: A tarhonyát kevés olajon megpirítom majd felöntöm annyi vízzel hogy jól ellepje teszek bele sót  késhegynyi borsot és apróra vágott petrezselymet. Mikor már főni kezd lefedem  és elzárom alatta a gázt hogy a párába puhuljon meg.Kb. 20'
A lecsót elkészítem szokásos módon.Megforrósítom az olajat  a felkarikázott  hagymát beleteszem amit meg- dinsztelek, ebbe teszem a  földarabolt  paprikát, paradicsomot,   ízesítem pirospaprikával, borssal. sóval és kevés csípős paprikával. Kevés vizet öntök rá mikor már fő akkor teszem bele a felkarikázott virslit aminek előzőleg a bőrét lehúztam. Kevés ideig még főzöm majd tálalható.
Jó étvágyat!
📌A befőzéseim már csak lecsóra korlátozódtak azt is csak augusztus végén szoktam készíteni. Téli időszakban  nagy hasznát veszem pld. ennél az ételnél is , hisz csak a dinsztelt hagymára  fél üveg lecsót ráteszek  és milyen nagyon  finom! 

8 megjegyzés:

Anazar írta...

Ezer éve nem ettem tarhonyát!!

Száva írta...

Pont valami lecsóson gondolkodtam és van egy félzsák tarhonyánk is... :) Köszönöm a receptet és még a lecsóeltevésen is elgondolkozom... milyen jó lenne télen egy kis natúrhúsra gyorsan ráborítva, összesütve...! :)

Éva írta...

Anazár: mi az akadálya?
Száva: üdvözöllek! Örülök hogy tudtam ötletet adni neked! Felfogom tenni a lecsó eltevését is nagyon könnyü a receptem meglátod!

Kati írta...

Úgy látszik most mindenki lecsót készít, és ahány blog annyi féle a lecsó.

egycsipet írta...

Ez pont így a kedvencem! Mármint a lecsót leginkább tarhonyával szeretem! :)) Én egy pici füstölt kolbászt szoktam még beletenni, ad egy kis plusz ízt neki, na és persze a férjem azzal szívesebben megeszi (nem szereti a lecsót). :)

Éva írta...

Kati: észrevettem én is , de ebben az a jó, mindenki saját szája íze szerint készíti!
egycsipet: előfordúl hogy én is nem virslit, hanem kolbászt teszek bele!

Bianka írta...

Igeeeeeeen :)

Éva írta...

Bianka: látom szereted?