2012. február 4., szombat

Tejberizs

 Hozzávalók: rizs, cukor, pici só, tej. 
🌷
Elkészítése: A rizst  egy lábasba  öntöm és annyi vizet teszek rá ami jól ellepi. Pici sót teszek hozzá, kis  ideig főzöm  mikor már kevesebb víz van rajta, akkor öntöm hozzá a tejet és kevés cukrot .Kevés ideig főzöm majd a tűzhelyről leveszem  és lefedve hagyom hogy a rizs megpuhuljon.
 Az arányok általában  nálam : másfél dl pohárral mérve  1 pohár rizs, rá 1 pohár víz, majd  1 pohár tej.Fahéjjal vagy kakaóporral megszórva  finom!  
Jó étvágyat kívánok! 
                                                                                                                                                 

14 megjegyzés:

Ibcsi írta...

nagyon szeretem :-)

Gerdi írta...

Sok finomságot készítettél, mióta nem jártam Nálad! A bonbon is nagyon jó, szeretem a mazsolát csokisan, a szalonnás lángos kipróbálandó.
A tejberizs a gyerekek nagy kedvence, de nem főzöm túl gyakran. Én lekvárral szeretem legjobban, a gyerekek meg kakaóval.

trollanyu írta...

A terberizst is szeretjük, de én sem készítek túl gyakran, valahogy elfeldkezem róla:)

Éva írta...

Ibcsi:Örülök hogy te is szereted!
Gerdi:Köszi! Én pedig fahéjjal szeretem a legjobban!
trollanyu: Én is akkor szoktam mikor nagyon megkívánom, férjuram egyáltalán nem eszi!

Emi írta...

Gyerekkorom egyik kedvence:) De ma is szívesen főzöm. Bármivel jöhet ami megy az édessel.

Csilla írta...

Már milyen régen készítettem, szeretem, kakaóval, vagy fahéjjal, mindegy. :))) És a kolbászos lecsó, az is nagyon finom. Jó lenne a szomszédodnak lenni folytathatnánk némi cserekereskedelmet. :)))

Katalin írta...

Mi is szeretjük, bár én inkább gyümölcsökkel rétegelve gyümölcsrizst szoktam készíteni belőle. Nagyon jól néz ki a tiéd, szépen tálaltad!

Chef Viki írta...

Nyami :-)))

Éva írta...

Emi: Azt hiszem ez az étel mindenkinek talán a gyerekkorát vagy menza időszakát idézi, de nagyon finom!
Csilla: Köszi! Nagyon jó ötleted támad valóban jó lenne ha itt lennél közelben és csereberélnénk!
Katalin: Azt is szívesen megkóstolnám gyümölcsökkel, na legközelebb én is kipróbálom úgy. Köszi!
Chef Viki: Ok! Köszi!

Seffer Lilla írta...

Olyan jó, hogy eszembe jutattad, biztos elkészül valamelyik nap, mert mi is nagyon szeretjük.

Gabriella írta...

Imádom a tejberizst, de olyan régen ettem már. Valahogy mindig csak a tejbegríz készítéséig jutok el - talán azért, mert az hamarabb kész van. ;-) Pedig a tejberizst a férjem is megeszi, viszont a tejbegrízt csak én és a kisfiam esszük...

Éva írta...

Lilla: Örülök ha tippet tudok adni hogy mit is főzzél?
Gabriella: Látod látod, nem gondolsz a férjuradra?

tücsi írta...

Hát most én is örülök, mert eszembe jutott, hogy főzzek én is. Köszi!:))

Éva írta...

tücsi: Egészségedre!