2015. február 18., szerda

Kávékrémes ostya /sütés nélkül

                                                                              

Hozzávalók: 1 cs ostya/ 6 lap van benne/, krémhez:16 dkg. margarin/Ligát használtam, 13 dkg. porcukor, egy evőkanál Nescafé.
Elkészítése: A margarint a cukorral és kávéval jól kikevertem majd a lapokat egyenként megkentem a krémmel egymásra pakoltam. Az utolsó hatodik lapot ráborítottam a krémre és  nehezéket tettem rá/húslapot/. Másnap szeletelten ( szakácskönyvben olvastam hogy a kést melegíteni  kell így nem törik az ostya, pillanatra láng fölé tartottam  megtöröltem és úgy szeleteltem)
Nagyon finom ezzel a krémmel!
Jó étvágyat kívánok !

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Én nem szeretem a kávét, de azért nagyon szépek :-) :-)

Névtelen írta...

Imádom a kávés süteményeket,biztosan nagyon ízletes. köszönöm a késmelegítős módszer közzétételét.
puszillak

Csigabige írta...

Nagyon jól néz ki és biztosan finom is! Tetszetős recept! :)