2015. február 28., szombat

Tojásos gomba

                                                                                 
Hozzávalók:
kevés szalonna
1 db vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
darabka paprika
15 dkg. gomba
2 db tojás
petrezselyem
só, őrölt bors
🍄
Elkészítése: Gombát megtisztítottam feldaraboltam. Szalonnát   apró csíkokra vágtam  és  kisütöttem  közben rátettem a kétféle hagymát és együtt dinszteltem . Volt egy kis darabka  paprikám amit szintén felkockáztam és rátettem a hagymára majd a felkockázott gombát is ezután  fűszereztem  sóval borssal és kevés csípős paprikával  nagyon kevés   kb. 1/2 dl vizet öntöttem rá és fedő alatt pároltam. Mikor a gomba elkészült akkor öntöttem rá a felvert tojást és az apróra vágott petrezselymet  és  együtt készre főztem. 😋
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

MrsSame írta...

Játékra hívlak:
http://habvero-fakanal.blogspot.hu/2015/03/blogszuletesnapi-nyeremenyjatek-2015.html

Éva írta...

Melinda Köszi a meghívást!