2016. február 17., szerda

Brazil csirkés rizs

Szeretem minden hozzávalóját, ahogy megláttam itt tudtam hogy rövidesen tányéromról fogom eszegetni:-))
                                                                             
    
Hozzávalók: csupán felsorolom hogy mik kellenek mennyiséget rátok bízom, : rizs, kevés vaj, kukorica/konzerv/, zöldborsó, olaj, vöröshagyma, fokhagyma, csirkemell-vagy comb felső filézve, fűszerek: őrölt bors, majoránna, oregano, só, petrezselyem zöldje, kevés reszelt sajt.
Elkészítése:Rizst megfőztem félretettem. Zöldborsót szintén előfőztem. Kevés vajat melegítettem amire rátettem a leszűrt kukoricát kicsit dinszteltem. Vöröshagymát fokhagymát megtisztítottam apróra feldaraboltam.Csirkehúst megmostam feldaraboltam apróra. Olajat melegítettem és a kétféle hagymát megdinszteltem rajta majd rátettem a húst a fűszereket és együtt pároltam a hús fehéredéséig ekkor a kukoricát és borsót összekevertem majd a húsra tettem   az egészet összekevertem . Végül a rizst kevertem bele  és tálaltam. Tányéromon szórtam meg kevés reszelt sajttal: Bármilyen arányban is csinálod  a felsorolt hozzávalókból  akkor is az  íze nagyon finom lesz!
Ui:(Férjuram sajnálhatja hogy ebből nem kért, rizst  kukoricát nem szereti!)
Jó étvágyat kívánok !
                          

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez az étel olyasmi lehet mint a rizottó, igaz? Tetszik benne a sokféle fűszer!biztosan nagyon ízletes❤️

margit2 írta...

Igen, ezzel egyetértek. Én is szoktam hasonlót összeállítani... kicsit mindig másképpen, ami éppen kéznél van. :)

Éva írta...

Emőke csak azt tudom mondani hogy nagyon finom, ebben hús is van így egytálétel .A fűszerezése nekem is nagyon tetszik!
margit2 olyan "bele minden finomat " módra ugye?:-)) Jó is az!