2017. március 12., vasárnap

Túró alapú pizza

Többször megjegyeztem már hogy a reklámok hogyan hatnak rám, most egy magazin műsorban hangzott el csupán egy szó de arra nagyon felfigyeltem! Ez pedig a túró alapú pizza, ezután elkezdtem kutakodni . Több recept közül az itt találtnál maradtam kis módosítással készült nálam mivel minden hozzávaló nem állt rendelkezésemre:-)) /A teljes receptet írom és jelzem mellé mivel helyettesítettem!/
                                                                             

Hozzávaló: 
25 dkg tehéntúró
1 db tojás
60 g zabpehelyliszt /teljes kiőrlésű liszt
50 g kefir
1 evőkanál kókuszzsír/ vaj
1 tk. szódabikarbóna
só, oregánó, bazsalikom
fokhagyma -granulátum/ fokhagyma reszelve

Elkészítése: Hozzávalókat összekevertem /fűszerek ízlés szerinti mennyiségben/ sütőpapírral bélelt sütőlemezre tettem ahol  kb. ujjnyi vastagra elsimítottam. Előmelegített sütőbe tettem ahol 170 fokon 20' sütöttem ekkor kivettem a sütőből  tetejét megkentem  házi fűszeres paradicsom szósszal és ráraktam ami éppen található volt a hűtőben rápakoltam egy felkarikázott vöröshagymát  végül sajtot reszeltem rá és visszatettem sütni még 15'. Türelmetlenül vártam hogy kellő hőmérsékletre hűljön és tudjam kóstolni:) Nagyon finom ! (Laktató mégis könnyed!)
Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

teller-cake írta...

De jól hangzik, én vevő vagyok egy próbàra. :-)

fenci írta...

Hasonlót én is készitettem, sajnos nekem nem jött be - érzett a túró és nekem nem passzolt a sós feltét ezzel a túróizzel...

Éva írta...

teller-cake köszi, szerintem nem fogod megbánni:) Egészségetekre!
fenci azt nem tudom hogy a recepted mennyiben hasonlított erre, de én nem éreztem ezen külön a túrót!