2018. november 27., kedd

Sajtos háromszög


Hozzávalók: 2 dkg élesztő, fél dl langyos tej. 30 dkg liszt, 1,5 dl tejföl, 5 dkg olvasztott margarin, só, töltelék:/ 2 db tojás , 10 dkg margarin volt a receptben írva de a fele mennyiség elég mindkettőből/, 1 tk só, kenéshez: 1 tojás, 5 dkg reszelt sajt
😉

Elkészítése: Morzsolt élesztőt elkevertem a langyos tejbe. Kimért liszthez tettem a tejfölt az élesztős tejet,  olvasztott margarint és az 1 tk sót bedagasztottam a tésztát. Letakarva hagytam duplájára kelni.Töltelékhez a tojást  az olvasztott margarinnal kikevertem sót tettem hozzá. Tésztát lisztezett  deszkán vékonyra/ 2-3 mm téglalappá nyújtottam és megkentem a tojásos masszával majd feltekertem a tésztát szorosan. Ezután ismét kinyújtottam/inkább kézzel való  lenyomkodásnak mondanám/ 1,5 cm vastag téglalappá és felvágtam háromszögekre. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam felvert tojással/pici sót tettem bele lekentem és reszelt sajtot szórtam rá. Előmelegített sütőben 200 C fokon 25' sütöttem.😋
 Jó étvágyat kívánok ! 
📎 Eddig még nem csalódtam ennek az újságnak a receptjeiben de most kicsit korrigálnom kellett hogy minden jó legyen:)😏

3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Mit korrigáltál ? Illetve ahogy leírtad az már a te változatod ? Ki szeretném próbálni.

Éva írta...

aranyos fodorka a tölteléknél csak 1 tojást és 5 dkg margarint használtam,a feltekert tésztát elég csak kézzel lenyomkodnod és úgy darabolni. Sok sikert váljon egészségedre!

aranyos fodorka írta...

Köszi.Meg fogom sütni.