2019. február 9., szombat

Lábatlan "Ízőrzők" Tihany

Egyszer már kiválasztottam próbasütésre valahogy mégis elmaradt, most volt darált dióm ezért gyorsan elkészítettem:)

Hozzávalók: 20 dkg porcukor, 2 db tojás, 2 dl tejföl, 20 dkg liszt, késhegynyi szódabikarbóna, tetejére kristálycukor és darált dió,( kicsi változtatásként tésztájába reszelt citromhéjat és a cukor és dió mellé csipet fahéjat szórtam) Tepsit zsírral kenni és liszttel szórni.
🌷
Elkészítése: Tojást kettévettem a sárgáját a porcukorral  kikevertem ezután elkevertem a tejföllel végül a szódabikarbónás liszttel kevés reszelt citromhéjjal  kevertem simára. Ezután óvatosan beleforgattam a tojásfehérje keményre vert habját. Zsírral kikent liszttel beszórt tepsibe öntöttem elegyengettem a tetejét és beszórtam a cukor-fahéj-darált dió keverékével.
Előmelegített sütőben 180 C fokon 25' sütöttem.😋
Jó étvágyat kívánok  !

2 megjegyzés:

Évi - Ízek és utazások írta...

Nagyon jól néznek ki a sütikék. Most már én is jobban belemélyedek az Ízőrzős receptekbe, mert mindig olyan jókat látok Nálad. :)

Éva írta...

Évi ennek örülök hogy kedvet kaptál, általában olyanokat szoktam kiválasztani ami könnyen elkészül és aránylag pénztárcakímélő!