2020. április 28., kedd

Sajtos krumpligolyó /húspótló

Eddig már készítettem sajtgolyót, krumpligolyót miért is ne lehetne  kettő az egyben?😉
Hozzávalók: 2 db közepes krumpli kb. 20 dkg, 7 dkg reszelt sajt, csipet őrölt bors , só, 1 kisebb tojás/ előző napról megmaradt 1db felvert tojás fele volt, 2-3 evőkanál liszt, olaj a sütéshez.
🌸
Elkészítése: Megmostam a krumplit és enyhén sós vízben héjával együtt puhára főztem. Megpucoltam és lereszeltem, mikor már  teljesen kihűlt akkor tettem hozzá a reszelt sajtot tojást kevés sót és borsot valamint a lisztet. Az egészet jól összegyúrtam és golyókat formáltam a masszából.  Forró olajba pakoltam  de kicsit a hőt csökkentettem közben pedig villával forgattam hogy minden oldala jól megsüljön/  nem vesz sok időt igénybe kb. 10' alatt megsült ez az adag amiből 12 db lett/😋
Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

Verus írta...

Ez hasonlít a kroketthez, jó ötlet nagyon!🙂

Éva írta...

Verus kicsit könnyebb az állaga mint a krokettnek, köszi.