2019. július 28., vasárnap

Burgonyagolyó

Található már  blogomban ehhez hasonló recept de ha találok egy kicsit is eltérőt biztos teszek egy próbát. Így jártam most  is  újságból vett  recept  fele mennyiségből készítettem azt írtam le 😊

Hozzávalók: 20 dkg burgonya, 2,5 evőkanál liszt, só, 1 db tojássárgájának a fele, sütéshez olaj.
🌻
Elkészítése: Megpucoltam a krumplit felkockáztam enyhén sós vízben puhára főztem , leszűrtem  összetörtem és  hagytam hűlni.  Kihűlt krumplihoz tettem a lisztet kevés sót és tojássárgáját összegyúrtam. Lisztes gyúrótáblán kilapogattam és felkockáztam kb. 3x3 nagyságra majd egyenként golyókat formáltam belőle. Forró olajban sütöttem. Akár csak így magában valami mártogatóssal vagy húspótlóként is  finom lehet / most az első változattal teszteltem paradicsomos szósszal/😋
Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Ez nagyon finom! Imádták a gyerekeim. Egy időben (vagy 30 éve)rengeteget csináltam buggyantott (savanyú) tojás mellé. Ma már annak a receptjét se nagyon tudom, oly régen volt!:))

Éva írta...

Tiffanylda akkor mostanában kicsit nosztalgiázhatsz blogom nézegetése közben:-)) A buggyantott tojás receptjét nem ismerem.