2019. július 27., szombat

Csak egy ötlet amit érdemes kipróbálni...

..  bár nem konyhai fortélynak számít 😊 Pár hete  olvastam  egy újságban majd elkészítettem és azóta használom. Környezetkímélő és kellemes légfrissítőt készíthetünk  házilag szoba levegőjének frissítésére !
 *
Az elkészítéséhez  szórófejes flakonra , ruhához használt öblítőszerre , szódabikarbónára  és kevés vízre van szükségünk. Másfél dl langyos vízbe tettem 1 teáskanál szódabikarbónát jól elkevertem hagytam kicsit állni hogy oldódjon fel  beleöntöttem a flakonba és ráöntöttem kb. fél dl öblítőt jól összeráztam és csodás illatot árasztott.
🌺 


4 megjegyzés:

teller-cake írta...

Micsoda praktika, köszönöm! :-)

Éva írta...

teller-cake hidd el megér el próbát:)

aranyos fodorka írta...

És ha ráspriccelődött valamire (textil, fabútor) nem hagyott nyomot ?

Éva írta...

aranyos fodorka nem vettem észre hogy nyomott hagyott volna, bár én általában inkább felfelé spriccelek :)