2019. július 29., hétfő

Téli napokra eddigi gyűjtögetéseim

Június közepén bejegyzésemben aggódva  írtam  a téli napokra szánt befőzési terveimről.Kitartóan vártam a gyümölcs árak csökkenését így szerencsésen sikerült meggyből🍒 és sárgabarackból 🍑is  pár üveg lekvárt készítenem. Most ebben a szezonban eldöntöttem  hogy különleges ízesítéssel nem kísérletezek maradok a hagyományos csak gyümölcs és cukor verziónál.  Közben készítettem uborkasalátát is amit szintén előző években már teszteltem és nagyon finom volt télen. Alkalmi vételt kihasználva  készítettem paradicsomos🍅 tésztaszószt is apró üvegekbe rakva. Még szeretnék pár üveggel készíteni  később lekvárt  szilvából és almából  is , de természetesen augusztus számomra a  lecsó elrakásának  ideje azt sem szeretném kihagyni 😊
Bármennyit is sikerül téli napokra  eltennem örülök  neki mert a házilag készített mindig jobb és olcsóbb is!
 Téli napokra!

Nincsenek megjegyzések: