2020. január 21., kedd

Egyszerű citromos keksz


Hozzávalók: 20 dkg liszt, 10 dkg porcukor, csipet só, 10 dkg vaj, fél citrom reszelt héja, 1 felvert tojásnak a fele ,tészta szórására 1,5 evőkanál kristálycukor.
🌸
Elkészítése: Lisztet a  többi hozzávalókkal összegyúrtam és 15'-ig pihentettem.  Kinyújtottam a tésztát   kristálycukorral megszórtam és kerek  formával kiszaggattam. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam és előmelegített sütőben 180 C fokon 10' sütöttem./ 6 cm átm.szaggatóval készítve 20 db lett/
Jó étvágyat kívánok !

3 megjegyzés:

horimarika írta...

Ez tényleg egyszerűnek tűnik... Ki kellene próbálnom.

Katalin írta...

Valóban egyszerű lehet elkészíteni is, de gondolom annál finomabb 😊

Éva írta...

horimarika nagyon finom és könnyen elkészíthető váljon egészségetekre.
Katalin ahogy mondod köszi.