2020. július 11., szombat

Citromos sütemény 🍋 sütés nélkül

Hasonlót már készítettem ez kicsit mégis más.  Ezt a receptet itt találtam de én a  hozzávalóknál az olcsóbb megoldást választottam azt írom le😊

Hozzávalók: 20 dkg vajas keksz / ezt házilag készítettem /,  1 db citrom, 3 evőkanál porcukor, 25 dkg tejföl /elkészítve natúr sajtkrémnek mascarpone helyett házilag/, 1 mk vanília kivonat, 2 dl  habtejszín.
🍋
Elkészítése: Előző napokban elkészítettem a kekszet az összeállítás előtti napon pedig  a natúr sajtkrémet. A sajtkrémhez kevertem a porcukrot,  citrom reszelt  héját  kevés citromlevet és  a vanília kivonatot. Simára kevertem és  hozzákevertem óvatosan az előzőleg felvert tejszínhabot. Szögletes  doboz   aljára pakoltam  a kekszből egy sort  rákentem a krémből majd ismét kekszet tettem amire krémet kentem végül rátettem még egy sor kekszet amit a megmaradt krémmel vontam be . Fóliával letakartam és hűtőbe pakoltam😋
Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Hű de guszta, ilyen meleg nyári napokon ilyen édességek a legideálisabbak. 🌞
Nagyon finom lehet, és a hozzávalókat is nagyon ügyesen megoldottad.

Okki írta...

Eljött a sütés nélküli sütik ideje.😉 Finomat készítettél.😊

Éva írta...

Katalin nagyon finom , köszi.
Okki egyik nap sütés nélkülit mert hőség van, de ma már akár kelt tésztát is süthetnék úgy lehűlt az idő!Köszi!