2020. július 12., vasárnap

Kedves blogolvasóim ....

.... kívánok kellemes nyaralást jó pihenést az elkövetkezendő hetekben!💓

Kis időre én most  "virtuális   pihenésre "váltok  ami azt fogja jelenteni hogy új bejegyzést  nem teszek fel csak néha meglátogatlak benneteket. Ezt  a pihenést kicsit nehezemre esik majd  betartani mivel számomra kikapcsolódást jelent az mikor  örömmel sütök-főzök  és azt lejegyzem megosztom veletek  ! A blog elég sok receptet tartalmaz ezért bőven tudtok válogatni  ha éppen nincs ötlet  hogy mit  is főzzetek vagy süssetek ! Addig is tesztelem  amit éppen eddig még nem készítettem el 😊


8 megjegyzés:

Andulka írta...

Jó pihenést Éva! Már egy ideje követem a blogodat és pár receptet ki is próbáltam. Igyekszem majd kommentelni is.

Katalin írta...

Kellemes pihenést kívánok, aztán újult erővel ismét süss főz sok finomságot!🌞

horimarika írta...

Nagyon kellemes pihenést kívánok! Hiányozni fogsz, de annál jobban örülök majd a következő bejegyzésednek. Kell ilyen is néha!

Lívia írta...

Jó egészséget, kellemes pihenést, unokázást kívánok szeretettel.

Évi - Ízek és utazások írta...

Kedves Éva! Remélem, nincs semmi baj. Jó pihenést kívánok!

Rozi írta...

Kedves Éva!

Szívből kívánok kellemes pihenést, habár tudom, hogy a szenvedélynek nehéz ellenállni, szép napokat és minden jót!

Kánya Andrea írta...

Szükség van a feltöltekezésre, és a pihenésre is.
Várunk vissza!

Éva írta...

Kedvesek vagytok köszönöm a jókívánságokat! Bevallom őszintén hiányzik a mindennapi ténykedéseim közül a blog, de amit elhatároztam próbálom betartani de ígérem már nem sokáig vagyok "csendben"😊 ! Addig is vigyázzatok magatokra💓