2020. július 28., kedd

Mustáros rántott csirkemell

Hajtott a kíváncsiság mikor megláttam ezt a receptet , elsőre  kis  mennyiségből elkészítettem csak azért hogy tudjam családomnak majd  jó szívvel ajánlani 😊

Hozzávalók: kb. 30 dkg csirkemell, mustár,  1 db tojás, kb. 1/2 dl  tej,  2+2 ek. liszt,  1 ek. zsemlemorzsa, só, őrölt bors, olaj a sütéshez
🐔
Elkészítése: A húst megmostam letöröltem papírtörlővel felszeleteltem és őrölt bors és só keverékével megszórtam. Kis ideig hagytam állni majd mustárral mindkét oldalát lekentem. 2 evőkanál lisztet a tojással és a zsemlemorzsával összekevertem majd a tejjel felhígítottam. A hús szeleteket először sima lisztbe forgattam ezután tettem a masszába  és a forró olajban mindkét oldalát megsütöttem.😋
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

Ani írta...

Nagyon jó ötlet.

Tiffanylda írta...

Nagyon finom a mustáros szelet, én csak lisztbe forgatom és kisütöm. Ki fogom próbálni a rántott verziót is, kösz az ötletet!

Éva írta...

Ani köszi.
Tiffanylda köszi az ötletet legközelebb pedig kipróbálom a Te verziódat is:)

Katalin írta...

Nagyon jó megoldás 😄 finom lehetett!