2020. július 27., hétfő

Pizzás levelestészta

Gyorsan elkészül és nekünk ideális  ez a tészta fajta mivel  kis  adagból is lehet finomat és laktatót készíteni ha éppen pizzát szeretnénk  enni mint például  most 😊
Hozzávalók: 25 dkg  mélyhűtött leveles tészta, pizzakrém amit házilag készítek, pár karika kolbász és reszelt sajt, tészta kenésére 1 tojás.( ebből a mennyiségből 3 db lett,  elég nagyok lettek  )
😉
Elkészítése: Szoba hőmérsékletűre kiengedtem  a tésztát  kicsit nyújtottam rajta  majd a megfelelő nagyságra feldaraboltam. Közben elkészítettem a pizzakrémet hagytam hűlni. A tojást felvertem és  a   feldarabolt tészta széleit körbekentem  ezután az   alsó felére rákentem a pizzakrémet erre pakoltam a kolbászból és rászórtam a reszelt sajtot . A tészta felső részét  ráhajtottam az alsó felére és körbe villával lenyomkodtam. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam a tésztákat és tetejét  hústűvel megszurkáltam majd lekentem  tojással és kevés reszelt sajtot szórtam a tetejére is. Előmelegített sütőben 200 C fokon 25' sütöttem😋
Jó étvágyat!

6 megjegyzés:

horimarika írta...

Igen, a leveles tészta mindig jó ötlet! Ez a pizzabatyu is jól néz ki nagyon!

Éva írta...

horimarika köszi jó nevet találtál neki itt gondolkodtam minek kereszteljem el?:-))

Gerdi írta...

Én is szeretem a leveles tésztát használni, szinte mindig van a fagyasztóban. Bár én szinte mindig egyszerre két csomaggal készítek el. Lassan nekem is meg kell tanulnom kis adagokat sütni-főzni... Jó ötlet pizzásan elkészíteni, az biztos siker- nálunk is!

Éva írta...

Gerdi elhiszem hogy most nagyobb mennyiségből is hamar elfogy nálatok.Nagyon finom volt ez a pizzás változat elég nagyra hagytam a darabokat ezért csak egy szeletet tudtunk egyszerre közösen megenni:)

Katalin írta...

Nagyon guszta lett, én is szeretem használni ezt a tésztát. Pillanatok alatt lehet finomat varázsolni belőle 😄

Éva írta...

Katalin köszi, és milyen sok változatban:)