2020. augusztus 21., péntek

Csirkés rakott krumpli

 Rakott krumplit szeretjük számunkra  egy  új változatban készítettem   amit itt találtam:)

Hozzávalók:  50 dkg csirkemell, 70 dkg  krumpli,  2-3 szelet bacon, 2,5 dl  tejföl, 15 dkg reszelt sajt, 1 gerezd reszelt fokhagyma, olaj, fűszerek: só, őrölt bors, rozmaring

🐔

Elkészítése: Krumplit héjában megfőztem majd megpucoltam és felkarikáztam. Csirkemellet  feldaraboltam  kisebb szeletekre borssal sóval ízesítettem és olajon kissé megpirítottam. Tűzálló tálat vajjal kikentem  krumplival kiraktam az alját arra pakoltam a húst egyenletesen .Tejfölbe kevertem sót, borsot,  reszelt fokhagymát kevés rozmaringot  ennek a keveréknek egy részét öntöttem a húsra. A krumpli másik felét rápakoltam és  a megmaradt tejföllel lekentem. Bacon szalonnát apróra darabolva szórtam a tetejére és végül betakartam a reszelt sajttal. Előmelegített sütőben 180 C fokon 35' sütöttem😋 !

Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Átsült annyira a csirkemell az olajon, hogy a krumpli között puha lett/maradt ? Amúgy nem rossz az ötlet, és nemrég volt akciós a csirkemell, nekem van is most itthon....

Éva írta...

aranyos fodorka átsül és nagyon finom ajánlom próbáld ki, váljon egészségedre!