2020. augusztus 23., vasárnap

Sajtos háromszögek/leveles tésztával

 Ettől egyszerűbben és olcsóbban elkészíthető sós  finomságot  régen sütöttem😊

Hozzávalók: 20 dkg leveles tészta , kb. 8-10 dkg reszelt sajt és 1 db tojás

🌼

Elkészítése: Leveles tésztát  négyszögletesre kinyújtottam, felvert tojással /amibe csipet piros paprikát tettem/ megkentem és rászórtam a reszelt sajtot . Középen   vízszintesen  végig vágtam majd háromszögekre feldaraboltam. Sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam  és előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem😋 ( Olyan jó ropogós mintha chips lenne?)

Jó étvágyat kívánok !

3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Egy tartalmas levessel szerintem ebédre is jó.

Katalin írta...

Ez valóban egyszerű, de mégis nagyszerű 😀

Éva írta...

aranyos fodorka szerintem is elég.
Katalin köszi !