2020. augusztus 25., kedd

Kókuszos gesztenyegolyó / sütés nélküli édesség

 

 

Hozzávalók: 25 dkg gesztenyemassza, 1 mk. rumaroma, 2-3 dkg puha vaj,  annyi darált háztartási keksz amitől összeáll a massza és formázható , 2-3 evőkanál kókuszreszelék.

🌼

Elkészítése: Mivel fagyasztott volt a gesztenyemassza  szoba hőmérsékleten hagytam még kiengedett. Hozzátettem a rumaromát vajat és annyi darált kekszet amivel összegyúrás után golyókat tudtam formálni. Kókuszreszelékbe megforgattam és papír kapszlikba pakoltam.😋
Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Kókuszreszelék helyett én egyszer kicsit összetört müzlibe forgattam (kíváncsiságból) és úgy se volt rossz.

Éva írta...

aranyos fodorka biztos finom volt azzal is, nekem is utólag jutott eszembe hogy csoki reszelékbe vagy színes cukorgyöngybe is forgathattam volna.