2021. augusztus 23., hétfő

Kapros-túrós burek

Készítettem már csak az édes változat volt, most mélyhűtő tartalékát felhasználva/ kevés ez + az és lett belőle valami😀 és még finom is/ elkészítettem a sós változatát is amit nem is olyan régen Katalin  is készített! 

Hozzávalók 6 db-hoz: 25 dkg leveles tészta,  töltelék:13 dkg tehéntúró,  1 db tojás felverve fele a töltelékbe másik felével kentem, szárított kapor, kevés őrölt bors, csipet só, 2 teáskanál tejföl, kb. 3 dkg reszelt sajt. 

🌼

Elkészítése: Tésztát szoba hőmérsékleten kiengedtem majd nyújtottam kicsit és feldaraboltam négyszögekre. Túrót villával összetörtem és a felsorolt hozzávalókkal kikevertem majd a tészta közepébe halmoztam belőle felvert tojással körbekentem a tészta szélét és összehajtottam  villával körbe nyomkodtam. A tészta tetejét kicsit megszurkáltam  felvert tojással lekentem és köménymagot szórtam rá. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam ezután előmelegített sütőben 180 C fokon 25' sütöttem.😋

Jó étvágyat kívánok !


4 megjegyzés:

Katalin írta...

Örülök, hogy nektek is ízlett, nagyon guszták lettek!

Éva írta...

Katalin köszi finom volt!

aranyos fodorka írta...

Túróval töltöttet már én is csináltam, de pl. a kapor még nem jutott szembe - pedig biztos jó lehet. Ki fogom próbálni egyszer.

Éva írta...

aranyos fodorka sok sikert váljon egészségedre!