2021. szeptember 10., péntek

Mákos- almás golyók /sütés nélkül

 Olyankor mikor édességre vágyunk  de kedv nincs a sütéshez jól jön egy ilyen könnyen elkészíthető változat is 😊

 


Hozzávalók /13 db golyóhoz/:  Nagyobb almából másfél db, 10 dkg darált háztartási keksz , 1 evőkanál  porcukor, 1 evőkanál kakaópor, fél  kávéskanál őrölt fahéj, forgatáshoz: 2 evőkanál  darált mák, 1,5 evőkanál porcukor.

🍎

Elkészítése: Almát megpucoltam és lereszeltem / nagy lyukú reszelőn/  apránként adagolva hozzátettem a darált kekszet/ nem volt szükségem az egész mennyiségre majd   a többi hozzávalóval együtt összegyúrtam.  Golyókat formáltam  a masszából   amiket megforgattam a mák és porcukor keverékébe  tálcára pakolva  hűtőbe tettem később  zárható dobozba raktam  és úgy tettem vissza hidegre!😋

Jó  nassolást  és szép hétvégét kívánok!🌞

forrás:innen

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom nasit készítettél 😊.

Éva írta...

Köszönöm Katalin!