2022. február 20., vasárnap

Citromos keksz teához🍋

Több  régi  receptes könyvem van amit még a mai napig is sokszor lapozgatok  de ezeken kívül is vannak amik a lányaim gyűjteményeiből itthon maradtak Ezek között találtam ezt a "Vilma néni süteményes könyvét" amiből most  ezt az egyszerű kekszet  választottam fele mennyiségből elkészíteni , de ahogy nézegettem  a recepteket több is  megérdemelne egy próbasütést 😊

Hozzávalók: 25 dkg liszt, 12,5 dkg margarin, 12,5 dkg porcukor, 1 db tojás, 1 mk. sütőpor, fél citrom reszelt héja + leve.

🍪

Elkészítése: Lisztet a margarinnal összemorzsoltam hozzátettem a többi hozzávalókat és sima tésztának összegyúrtam. Fél cm vastagra kinyújtottam és kiszaggattam  ezután sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem.

Jó étvágyat kívánok!

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom lehet a citromtól, és külalakra is tetszetősek, teljesen keksz formájuk van 😊.

teller-cake írta...

A citrommal csak jó lehet, kíváncsi lennék Vilma néni többi receptjére is. :-)

Éva írta...

Köszi Katalin finom volt a citromos kedvenceim egyike:)
teller-cake köszi, idővel hozok még pár receptet ami megtetszett!