2022. július 21., csütörtök

Gyors, egyszerű sajtos rúd

Az elmúlt napokban láttam marisz57 receptjét , gondoltam fél adagból elkészítem  mindig jól jön egy kis sós finomság!


Hozzávalók fél adaghoz: 25 dkg liszt,  12,5 dkg margarin, 10 dkg trappista sajt/ reszelve,3 evőkanál tejföl, 1 teáskanál sütőpor, 1 teáskanál só, tészta kenéséhez: 1 db  felvert tojás,   2-3 dkg reszelt  sajt.

🌼

Elkészítése: Lisztet a margarinnal összemorzsoltam  és a többi hozzávalóval  együtt sima tésztának összegyúrtam. Hűtőbe tettem, nálam 1,5 órát pihent. Kivett tésztát ujjnyi vastagra nyújtottam feldaraboltam sütőpapírral bélelt tepsibe raktam felvert tojással lekentem és beszórtam reszelt sajttal. Előmelegített sütőben 180 C fokon 25' sütöttem😋 

Jó étvágyat kívánok!

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Én is néztem Marcsinál pár napja, mikor feltette. Finom sós ropogtatni való. Guszták lettek.
Én már rég nem kapcsoltam be a sütőt, pedig milyen jó lenne valami fincsit enni 😄.

aranyos fodorka írta...

Ezt én is nagyon szeretem, normális (=európai) időben tán még sütnék is - de most úgy látom szeptemberig nem készül nálam ilyen....

Éva írta...

Katalin érdemes majd elkészíteni nagyon jó lett, igaz kicsit izzadtam közben:)
aranyos fodorka kitartás csak jönnek majd hűvösebb napok is:)