2022. július 9., szombat

Most ismét kicsi pihenést követtem el ...

...a  blogomnál , valahogy annyira gyorsan telnek a napok . Az elmúlt  hetekben maradtam az egyszerű és régi receptjeimnél  a főzésben semmi kísérletezéshez nem volt hajlandóságom. Sütés is csak ritkán  és  inkább csak leveles tésztából készültek . A forróságban szinte az étvágyunk is minimális mennyiségre csökkent és észrevehetően megváltozott. Azért elfoglaltam magamat   minden  kapott  gyümölcsöt zöldséget  még frissen hasznosítom  így lett már  meggylekvárom különböző ízesítéssel, svéd uborkasaláta  amit már pár évvel ezelőtt készítettem de most ismét  ráéreztünk az ízére. Ha kapok 2 kg uborkát  akkor azt készítem el, de volt már hogy 45 dkg kaptam azt is  megcsináltam. Az első adagot  kb. 3 hete tettem el abból már felbontottunk  egyet és jobban ízlik  mindkettőnknek mintha csak sima salátának csinálnám.( A kedves adakozóim gyümölcsöt a lányom hozott, egy adag uborkát az Ő szomszédja küldött, és időnként kapunk  a  szomszédasszonyomtól  mikor mi terem a kertjükben) Közben azért vettem  kevés  sárgabarackot kedvező áron  ezért  már baracklekvárom is lesz a téli napokra! Így telnek a napjaim amint lesz valami  újdonság  jelentkezem, addig is  válogassatok az eddig bejegyzett receptjeim között kedvetekre! 

Minden kedves blogolvasómnak  szép hétvégét kívánok !



3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Mintha döcögne kissé a blog-világ..ezt magamra is értem...
A régebbi receptedet elolvastam, nem ismertem, de egy két üveg erejéig ki fogom próbálni.

Éva írta...

aranyos fodorka most én is inkább csak "döcögök" lehet hogy ez a meleg is teszi:) Ajánlom kipróbálásra a csalamádét mert nagyon finom nekem a 2 kg uborkából 4 db 7 dl üveggel lett és nagyon finom ízlésednek megfelelően variálhatod ha ecetesebbet szeretnél vagy ha esetleg cukrosabbra. Sok sikert váljon egészségedre!

Katalin írta...

Sok mindent sikerült már eltenned, csak így tovább 😄. Sárgabarack lekvárt lehet hogy nem fogok eltenni, nagyon drága mindenhol, és van még tavalyról.
Valóban döcög a blog-világ, vagy sokan beleuntak, vagy mindenki nyaralna? 😄😄