2023. május 30., kedd

Zöldséges tészta

Mélyhűtőben gyűjtögetett vegyes  feldarabolt zöldségek felhasználásával ,  kevés házi fűszer keverékeimből   és természetesen tészta hozzáadásával  készítettem ami nagyon  ízlett😊


Hozzávalók: vegyes feldarabolt zöldség, kevés olaj, kisebb fej hagyma, 1 gerezd foghagyma , házi fűszer keverék bolognai és pizzás, 1 evőkanál paradicsompüré, só, őrölt bors, pirospaprika, tészta  ízlés szerint.

🌸

Elkészítése: Kevés olajon megdinszteltem a  megtisztított felkockázott vöröshagymát és fokhagymát. Közben   hozzáöntöttem a  még fagyott állapotban lévő vegyes feldarabolt zöldséget is. Megszórtam őrölt borssal, kevés pirospaprikával és sóval felöntöttem  vízzel , addig főztem még a zöldség puha lett. Ekkor a sűrűjét kiszedtem  turmixba  vagy /villával   pépesítettem majd visszatettem az edénybe. Paradicsompürét és a   házi  fűszereimmel ízesítettem   ezután  már csak   összefőztem . Kifőtt tésztát beleöntöttem és összekevertem az egészet😋 

Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Guszta lett, és bizton nagyon jó íze lett a többféle zöldségtől! 😋

Éva írta...

Katalin köszi, nekem nagyon ízlett! Sokszor szívesebben eszem ilyen egyszerű tésztákat mint bármit.