2023. június 4., vasárnap

Egyszerű bögrés mákos



Hozzávalók:/ kis adaghoz/: 1 bögre liszt, fél tasak sütőpor, fél bögre cukor, másfél dl olaj, 1 evőkanál joghurt,  csipet só , 5 dkg darált mák, másfél tojás, másfél dl tej.


Elkészítése:  Tálba  öntöttem a hozzávalókat  simára kevertem és egy  szilikon formába öntöttem /ha ez nincs, vajjal kent vagy sütőpapírral bélelt tepsibe lehet tenni/  /(a recept nem írta/ de én   a massza tetejére teáskanállal  meggylekvárt  tettem 3-4  helyre) Előmelegített sütőben 180 C fokon 35' sütöttem.  Porcukorral szórtam be a tetejét😋 
Jó étvágyat kívánok !
forrás: innen

5 megjegyzés:

Kánya Andrea írta...

Nagyon jól néz ki!

Katalin írta...

De szép formában sütötted, finom lehet, és munka sem lehetett vele sok. Hasonlót én is sütöttem már, amit egy kis házi lekvárral szoktam megkenni.

Éva írta...

Andrea köszi.
Katalin köszönöm, ez az előnye csak keverni kavarni és már kész is!

teller-cake írta...

Milyen szép formában sült! Szuper. :-)

Éva írta...

teller-cake köszönöm.