2023. június 2., péntek

Krumplis tészta

Gyerekkorom óta nálunk a krumplis tészta amit megszerettem és már az én családom is ismert és szeret  másként készült amit itt már leírtam. Most megmaradt főtt tésztát használtam fel mikor elkészítettem ezt a  változatát   is 😊


Hozzávalók: 2-3 db kisebb krumpli,  1 kisebb vöröshagyma, kevés olaj vagy zsír,  pirospaprika, őrölt bors, só,  bármilyen kifőtt tészta.

🌸

Elkészítése: Krumplit megpucoltam feldaraboltam és enyhén sós vízben puhára főztem.  Kevés olajat forrósítottam amibe megdinszteltem a felkockázott vöröshagymát   tűzhelyről levettem  pirospaprikával , sóval és borssal ízesítettem   és  hozzáöntöttem a leszűrt krumplit. Krumplinyomóval összetörtem és   hozzákevertem a kifőtt tésztát is. Nagyon  ízlett  a  krumplis tészta  így elkészített  változata is !

Jó étvágyat kívánok !

4 megjegyzés:

Gizi írta...

Finom ebéded volt.... nagyon szeretem én is a krumplis tésztát, és így készítem, csak annyi változtatással, hogy a krumplit csak villával nyomkodom össze.

Éva írta...

Gizi köszi. Valóban elég lett volna csak villával, majd legközelebb.

Kánya Andrea írta...

Az örök kedvenc nálunk a krumplis tészta. <3

Éva írta...

Andrea ezzel nem vagytok egyedül:-))