2023. október 25., szerda

Egyszerű almás sütemény / leveles tésztával

Azért egyszerű mert a tésztája bolti leveles tészta a töltelék pedig  házi fahéjas almadzsemmel készült 😊


Hozzávalók: leveles tészta, alma  / vagy  mint nálam almadzsem, tészta kenéséhez 1 db tojás

🍂

Elkészítése: Tésztát feldaraboltam  tetszőleges méretre egyik felét bevagdostam, a másik felére kanalaztam a dzsemből . Ezután ráhajtottam a bevagdosott  tésztát ,  széleit körbe villával lenyomkodtam és a  elkevert tojással lekentem  a tetejét. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam  ezután előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem. Végül porcukorral beszórtam 😋 

Jó étvágyat kívánok !

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom lehetett, az almás töltelékek mindig nagyon fincsik 😋.
Én is a hétvégén sütöttem bolti leveles tésztából. Nem tudom miből csinálják, lehet hogy a házi leveles tészta egészségesebb, de a bolti nagyon finom, és szépen megdagad sütés közben! Én is sokat használom, főleg ha kevés az időm.

Éva írta...

Katalin nagyon finomak én is szeretem ezt a bolti leveles tésztát csak ami legközelebb van hozzánk bolt abba nincs /mióta a háború van/. A lányaimmal szoktam hozatni nagyobb boltokból. Próbáltam már többször én is a házi változatot is az is jó ha nincs más😉

Gizi írta...

Egyszerű, guszta, és finom almást sütöttél. Én is nagyon szeretem a bolti leveles tésztát. Egyszer próbálkoztam vele, de nekem túl macerásnak tűnt, így marad továbbra is a jól bevált bolti.