2023. november 25., szombat

Habkönnyű túrós /gluténmentes/

Gizi   habkönnyű  cukormentes finomságát  készítettem el  cukros változatban !


Hozzávalók: 13 dkg tehéntúró, 3 db tojás, csipet só, 1/2 citrom reszelt héja, 1 kk vaníliaaroma, 2 evőkanál cukor, kevés mazsola.

🍂

Elkészítése: A tojásokat ketté vettem. Fehérjét kemény habnak felvertem. A túrót villával összetörtem,  hozzáadtam a cukrot,  tojások sárgáját , citrom reszelt héját, aromát és a mazsolát   összekevertem . Ezután óvatosan apránként belekevertem a  habot. Sütőpapírral bélelt tepsibe halmokat pakoltam kanállal egymástól távolabb . Előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem. Mikor kihűlt  porcukorral kicsit beszórtam. Nagyon  finom valóban habkönnyű lett .( 7 darab lett belőle  az hogy nálam miért lett ilyen világos lehet hogy a sütőm más?) 😋 Ha kipróbálod akkor tudod meg hogy mennyire habkönnyű😊 

Jó étvágyat kívánok !

7 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagyon örülök hogy megsütötted, és köszönöm hogy belinkeltél! Nagyon szépek lettek, és lehet inkább az én sütőm volt magasabb hőfokra állítva. Váljék kedves egészségedre.

Éva írta...

Gizi én köszönöm hogy megismertem ezt a finomságot , ez valóban szinte eteti magát nem lehet abbahagyni 😊

Katalin írta...

Finomat sütöttél, Gizinél is megcsodáltam, mint most nálad is, hogy milyen könnyű finomságot készítettetek 😋.

Éva írta...

Katalin köszi ez valóban könnyű és finom volt!

teller-cake írta...

Csudajól néz ki nálad is! Röptethetnél erre egyet... :-)

aranyos fodorka írta...

Lám, lehet egy személyre is sütit készíteni ! :-)

Éva írta...

teller-cake köszi, ez a sütemény nagyon hamar elröpült nálam is/ na jó azért két napig kitartott😊
aranyos fodorka ezt a süteményt ajánlom neked nagyon finom!