2024. február 29., csütörtök

Csokis - fahéjas keksz / tej és tojás nélkül /

Már többször készítettem ezt a könnyen elkészíthető és aránylag olcsó kekszet. Most kevés őrölt fahéjjal egészítettem ki  a receptet mivel eddig csak csokoládét tettem bele!


 Hozzávalók: 14 dkg liszt, 10 dkg margarin, 5 dkg cukor, 5 dkg olvasztott étcsokoládé, fél mokkáskanál őrölt fahéj.
🍪
Elkészítése: A hozzávalókat tálba kimértem  és  sima tésztának összegyúrtam.   3- 4 mm vastagra nyújtottam a tésztát és tetszőleges formával kiszaggattam. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam és előmelegített sütőben 180 C fokon 10' sütöttem.😋
Jó étvágyat kívánok !

7 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom lehet, a csokis, kakaós sütikhez jól passzol a fahéj. A kakaós csigák kakaós töltelékébe én is teszek mostanában fahéjat is.

Gizi írta...

Nagyon finom lehet a keksz íze a fahéjjal, és szépek a kis szívecskés kekszek. Én nagyon szeretem a fahéjat és amibe csak lehet teszek.

Éva írta...

Katalin köszi finom volt. Nagyon szeretem a fahéj ízét illatát ezért gyakran használom én is. Tejbegríz vagy tejberizsre is csak fahéjat szórok általában.
Gizi köszi finom volt üdvözöllek a "fahéj kedvelők klubjában"😊

teller-cake írta...

A fahéj csak dobhatott rajta, finom lehetett! :-)

Fáni írta...


Nagyon finom lehet, csinálok is, hisz az unokámnak pont ilyen mentes recepteket gyűjtök

aranyos fodorka írta...

Én is sütök rendszeresen kekszet - ha megkívánok egy falat édességet, jó ha van...de fahéjasat még nem próbáltam. Lehet, legközelebb megteszem.

Éva írta...

Fáni köszi, sok sikert és váljon egészségetekre!
aranyos fodorka sok sikert és váljon egészségedre!