2024. május 27., hétfő

Kávégolyók

Szeretem a kávé ízét süteményekben is  ezért mikor itt  rátaláltam erre a receptre, gondoltam kis adagból elkészítem . A kis adagból 12 db lett ezt írom le :

Hozzávalók: 2 db tojássárgája, 3 dkg porcukor, 2,5 dkg margarin, 1 teáskanál vaníliacukor, 1 teáskanál instant kávé, 12,5 dkg liszt, 1 teáskanál sütőpor.

Elkészítése: Tojássárgáját a porcukorral és a puha margarinnal kikevertem hozzá kevertem a vaníliacukrot és kávét  is. Lisztet a sütőporral összevegyítettem majd a tojásos masszával összedolgoztam sima tésztának. Golyókat formáltam belőle  és  egy tálcára sütőpapírt tettem erre pakoltam  majd végül fóliával betakartam és hűtőbe tettem  1 óra hosszára. Ezután tepsibe  átpakoltam a sütőpapírral együtt és előmelegített sütőben 180 C fokon 15'  sült. Mikor kivettem a sütőből porcukorral szórtam be a tetejét😋

Jó étvágyat kívánok !

5 megjegyzés:

teller írta...

Nagyon jópofa! Először azt hittem, hogy sütés nélküli recept, szuper!

Gizi írta...

Finom golyócskákat sütöttél, váljék egészségedre. Én is szeretem a kávét a süteményekbe és a krémekbe is. A receptvilág oldalon nagyon sok jó recept található, én még kezdő blogos koromban sokat kipróbáltam.

Éva írta...

teller köszönöm.
Gizi köszi finom volt! Erről az oldalról már én is böngésztem többször.

Ani írta...

Nagyon finomat sütöttél. Én is szeretem a kávét süteményekben, de nem szoktam sütni. Nem is tudom, hogy miért.

Éva írta...

Ani köszönöm, nagyon kellemes ízt ad akár egy ilyen egyszerű édességnek is.