2024. május 30., csütörtök

Ami majdnem olyan de mégsem...

... azokra szokták azt az elnevezést adni hogy hamis! Ilyen  jelzővel többféle ételt, süteményt lehet megjelölni ami valóban olyan mint az eredeti de kicsit mégis más  egy a lényeg hogy ezek is nagyon finomak és talán még pénztárcabarátok is ! Az elmúlt évek alatt sokat elkészítettem  volt amit már én is régóta ismertem de voltak újdonságok is ezekből válogattam most :

Hamis fasírt/ húspótló


Hamis gulyásleves



Hamis marcipán 



Hamis túrógombóc 



Hamis "túrós" táska 



Hamis leveles tészta/ tojás nélkül 



Hamis mandulás sütemény 



Hamis mákos 



Hamis barackdzsem 




                                                                              Hamis pizza   





Kellemes válogatást, jó sütés-főzést kívánok !




6 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Jó ötletek - csak felmerül bennem a kérdés, vajon "az ifjakat" érdekli ez ? Hogy miképp lehet ügyesen gazdálkodni, okosan élni és enni ? ......Persze nincs jelentősége....mindenki éljen úgy, ahogy akar, aztán majd csak felfalják világot...

Éva írta...

aranyos fodorka köszönöm. Közre adtam mert én kipróbáltam és finom, ezután mindenki úgy csinálja ahogy éppen kedve tartja vagy ahogy a pénztárcája engedi. Azért bizakodom abban hogy van aki ezeknek hasznát tudja venni😉

Katalin írta...

Mindegy hogy hamis, vagy sem, a lényeg hogy finom és egészséges! 😉

Éva írta...

Katalin köszi ezzel én is így vagyok !

Gizi írta...

Remek válogatás, sok finomság. Sokszor nem is gondolnánk hogy miből vagy mivel készültek, mert az ízük nem árulja el. Nekem pl. van egy gesztenyeszeletem, amibe krumpli helyettesíti a gesztenyét, de ízre meg nem lehet mondani.

Éva írta...

Gizi köszönöm, szeretem én is pld. a túrós táska ami valóban krumplival készült annak az íze is megtévesztő és finom.