2011. december 18., vasárnap

Párolt káposzta sült krumpli fasírt

A mai ebédnél a lényeg a sült krumpli sütési technikája  volt!  Először  Tea blogján láttam, majd az elmúlt napokban Anikónál és annyira dicsérték hogy muszáj volt kipróbálnom.Mondhatom nagyon finom lett !
                                                                         
Hozzávalók: kis fej édes káposzta,  krumpli, fasírthoz: a szokásos hozzávalók.
Elkészítése: A párolt káposztát  és  a  fasírtot a szokásos módon elkészítettem. Ami újdonság az most a krumpli sütése volt. Megpucoltam a krumplit jelen esetben felkockáztam majd bele tettem abba az edénybe amiben szoktam sütni és felöntöttem annyi olajjal ami ellepte  és még hozzá öntöttem 1 dl vizet. Nem kell semmit tenni vele kavarni sem. Lassan  sistereg magának majd amikor hallottam  hogy kezd sűlni akkor tettem bele 2 cikk fokhagymát és addig sütöttem tovább még ilyen szép színe  lett. Akkor kiszedtem és kicsit sóztam.
Jó étvágyat!

9 megjegyzés:

Vicuska írta...

Látványosan finom!

Petra írta...

Ideje már nekem is kipróbálnom, ezt a finom sült krumplit. Finom ebédetek volt.

trollanyu írta...

Már készülök karácsonyra ezzel a fajta sült krumplival:) Nagyon guszta:)

Éva írta...

Vicuska: Köszi!
Petra: Meglátod milyen finom! Köszi!
trollanyu: Nagyon jól teszed hogy megcsinálod! Köszi!

Kati írta...

Kezdesz kiváncsivá tenni engem is ezzel a Tea-féle kruplival:)

Panna írta...

Akkor ki is próbálom :D

Éva írta...

Kati: Egyszer legalább próbáld ki nagyon finom!
Panna: Meglátod mennyire finom!

Ani írta...

Azt hiszem lassan "végigmérgezem" a blogokat ezzel a krumpival. Ha így haladunk tovább, feltűnik egyszer a kisvendéklőkben - vannak még olyanok? -, mint Tea krumplija. Na és akkor bevonulok a gasztro történelembe, még ha csak egy vánnyadt kolompérral is!:DDD Különben örülök, ha ízlett! Szép is, piros is.))Ja, és próbáljátok ki egyszer szaftosabb dolgokhoz, mint a brassói vagy a natúr gombás hús, majd meglátjátok..)))

Éva írta...

Tea: Nagyon finom ! Nem is rossz ötlet majd brassóihoz is kipróbálom!