2012. április 19., csütörtök

Joghurtos gomba tésztával🍄

Hozzávalók: 15 dkg gomba , 1 db vöröshagyma, 2 cikk fokhagyma, olaj, 1 db joghurt,  fűszerek:mk. őrölt bors és  pirospaprika, petrezselyem apróra vágva ,só, 1 evőkanál liszt, 1/2 dl víz.
🍄
Elkészítése: a gombát megpucoltam és felszeleteltem/ nem kell apróra/. Az olajat megforrósítottam és bele tettem a felkockázott vöröshagymát kicsit pároltam majd levettem a tűzhelyről és pirospaprikát szórtam rá pici vizet öntöttem alá majd  vissza tettem a lángra és hozzá adtam a gombát , borsot, sót, az apróra felvágott petrezselymet, és a  fokhagymát. Lefedve pároltam  a gombát . Ezután  a joghurtot egy kis tálba öntöttem amibe tettem a kanál lisztet és a vizet is ezt jól kikevertem  és ráöntöttem a gombára , mk cukrot tettem még hozzá   majd készre főztem !  😋
                        Jó étvágyat!                                         

12 megjegyzés:

Emi írta...

Ha gomba, akkor mindenképp jöhet! Milyen egyszerű és csodás, laktató étel.

sedith írta...

Finom, finom!:)

Verus írta...

Nagyon jó ötletet adtál, köszönöm szépen!

Vicuska írta...

Az a kis gomba csodát tesz a tésztával, szeretem és van a mélyhűtőben még egy adagocska, pont elég lesz!

Éva írta...

Emi: Köszi! Valóban nagyon finom.
sedith: Köszi:
Verus: Örülök ha tudok ötletet adni!
Vicuska: Akkor finom ebédetek lesz!

Seffer Lilla írta...

Egy klassz ötlet a páromnak, ki fogom próbálni!

María írta...

A gomba az egyik kedvenc ételem. Minden formában. Joghurtosan még nem készítettem, de ami késik...

Gizi írta...

Nagyon szeretem a gombás ételeket, na meg a tésztát sem vetem meg, így én is kifogom próbálni. Guszta!!

Márti írta...

Ez a joghurtos változat mekkora ötlet, gratulálok!

Éva írta...

Lilla: Köszi! Remélem sikert aratsz vele?
Maria:Egyszer majd kipróbálod ezzel is, én is nagyon szeretem a gombát!
Gizi:Sokunknak egyforma az ízlése úgy látom!Köszi!
Márti: Köszi!

Panna írta...

Egy ideje már én is gombás ételt készítek fejben, csak még gyakorlatba nem jutottam el odáig :(

Éva írta...

Panna:Nem egy bonyolúlt valami próbáld ki ha szereted!