2012. május 4., péntek

Fagyasztott citromhab🍋

                                                                                     
Hozzávalók: 3 tojásfehérje, 2 evőkanál porcukor(nyírfacukor) sima porcukor is jó, 1 ek. méz, 1 citrom leve és reszelt héja, csipetnyi só.
🍋
Elkészítése: A citromlevet a cukorral , mézzel pici sóval jól kikevertem majd hozzáadtam a citromhéjat is. Addig kell keverni még a cukor egészen feloldódik . A tojásfehérjét  kemény habbá vertem ezután apránként hozzá kevertem a citromos-cukor keveréket. Az egészet kemény habbá felvertem és tálba téve mélyhűtőbe pakoltam.2-3 óra  eltelte után már lehetett kehelybe pakolni és csoki öntetet  csurgattam rá. Nagyon finom  citromfagyi jellegű , nyári forró napokon nagyon jól fog hűsíteni!
Sok sikert az elkészítéséhez!

9 megjegyzés:

Márti írta...

Ebben a melegben pont jól jönne! Nagyon szeretem a citromos dolgokat, remek ötlet!

Emi írta...

Ez nagyon jó! Hidegben is elcsúszna:)

Édeskonyha írta...

Fincsi lehet! Kaphatok egy gombócot? ;)

Éva írta...

Márti: Attól félek hogy ebben a melegben elolvadna mire oda érnék?:-)
Emi: Köszi! Felétek hideg van?
Édeskonyha: Nagyon finom.Amiért szépen kérted, de csak egy gombócot !:-))

Gerdi írta...

Citrom, hideg, mi kell még ebben a melegben? Bár mára szerencsére alábbhagyott...

trollanyu írta...

Fagyiban a citromos a kedvencem, ez is nagyon szuper:) Kánikulára tökéletes.

Éva írta...

Gerdi: Igen én is így gondolom!Mifelénk még elég meleg van.
trollanyu:Köszi!

Panna írta...

Ezekben a melegekben különösen jól jöhetett :)

Éva írta...

Panna: Nagyon finom volt, biztos hogy nyáron is elkészítem még párszor!