2014. augusztus 2., szombat

Májpuffancs

                                                                            
Hozzávalók: 10 dkg. kenőmájas, 1 db tojás, 1 ek liszt, 1 ek zsemlemorzsa, só, őrölt bors, petrezselyem, kis fej vöröshagyma , egészen kevés majoránna./ A receptben  csirkemáj szerepel de én most ezzel készítettem/. Olaj a sütéshez
🌷
Elkészítése: Vöröshagymát megpucoltam és apró kockákra felvágtam majd egészen kevés olajban megdinszteltem, petrezselymet szintén apróra vágtam. A kenőmájashoz tettem a hagymát, petrezselymet, sót, borsot és a tojás sárgáját valamint a lisztet és a zsemlemorzsát. Jól összekevertem majd a tojás fehérjét kemény habnak felvertem és úgy kavartam a masszához. Olajat forrósítottam amiben a kanalat megmártottam és azzal vettem a masszából úgy tettem sülni. Mindkét oldalát megsütöttem és papírtörlőre szedtem ki. Akár így krumplival  salátával vagy főzelékhez is nagyon finom!
Jó étvágyat kívánok !

Nincsenek megjegyzések: