2015. április 30., csütörtök

Házi túró rudi

                                                                              
Hozzávalók:
25 dkg túró
2,5 dkg porcukor
2,5 dkg vaj/margarin
1/2 citrom reszelt héja
étcsokoládé
*
Elkészítése: A túrót összetörtem  villával és egy tiszta konyharuhába tettem  amit a négy sarkánál összefogtam és kinyomtam a túró nedvességét. Margarint a porcukorral és a reszelt citromhéjjal kikevertem majd a túrót is hozzátettem és alaposan összekevertem. Ebből a mennyiségből 6 gombócot formáltam  amit 15' hűtőbe tettem. Mikor kivettem a hűtőből hosszúkás rudat formáltam a gombócokból  és ismét hűtőbe raktam most 1/2 órára. Ezután gőz fölött megolvasztottam a csokoládét 2 evőkanál olajjal  és a rudakat bevontam vele. Mivel  csupán 5 dkg csokoládém volt  ezért 3 rudat tudtam teljesen bevonni a másik 3 csak egy csoki csíkot kapott:-)) Nagyon finom !
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: